Психологічна допомога та підтримка під час війни: добірка порад та рекомендацій

 

“Саме зараз наше завдання – допомогти дітям повернути, створити хоч невеликий простір безпеки. Багато хто з них досі перебувають у стані шоку. Ми не можемо припустити, що стане тригером для травматичних реакцій, тому наші уважність, емпатійність, почуття такту та відчуття опори дуже важливі”, – каже психологиня Світлана Ройз.

Освітянин, педагог, класний керівник, вихователь наразі можуть задавати собі питання: “чи  можу я допомогти в умовах війни учнівському колективу, дитині? Що саме я можу зробити для дітей, коли і перед дорослими постало так багато складних питань?”:

  • Як зрозуміти і пояснювати реальність?
  • Коли закінчиться війна?
  • Що буде після війни?
  • Як позбутися відчуття хаосу?
  • Як жити в світі, до якого ми не звикли?
  • Що робити, коли стає страшно?
  • Як себе заспокоїти й незважаючи ні на що залишатися в ресурсі?

Проте, саме зараз, під час російсько-української війни, особисті та професійні компетентності вчителя/вихователя/класного керівника можуть стати рятівними та допомогти учням справлятися з викликами. Тому, варто організувати контакт з класною спільнотою, гуртуватися та підтримувати один одного у форматі хоча б мінімального (залежно від обставин) спілкування з дітьми.



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *