20 лютого у Криворізькому Центрально-Міському ліцеї пройшов майстер-клас “STEАM-освіта як перспективний напрямок розвитку математичної компетентності”. Він був проведений у рамках засідання районної школи професійного зростання вчителів математики. У першому блоці заняття, який провела вчитель математики ліцею Піскорська Л.Ф., вчителі розв’язували задачі з математики прикладного змісту, де визначали висоту польоту літака, глибину станції метро, швидкість поширення вірусів та інші задачі, які вирішували проблеми з фізики, географії, біології. Частина задач була пов’язана з інженерними розрахунками щодо побудови моста чи проектування дизайнерських меблів. Друга частина майстер-класу проходила в групах, де кожний з учасників створював власноруч певний мейкерський продукт. Група під керівництвом Піскорської Л.Ф. розробляла картини, лепбуки, закладки-підказки, в групі Драмарецької М.Г. були створені скриньки-орігамі і по ходу їх створення складалися математичні задачі. Дрібас А.В. організувала роботу з виготовлення правильних багатокутників з підручних матеріалів: тканини, крейди, мотузки, ножиць. А група Пришляк Л.П. створювала з картону Pop-Up-фігури платонових тіл.
Під час підведення підсумків вчителі висловили думку, що математична компетентність може і повинна розвиватися через міждисциплінарний підхід, інженерне проектування, використання проектних технологій, розв’язання прикладних задач.